Garancioni kurir

Garancioni kurir

Opći uvjeti

Artorangeovi proizvođači ne jamče kontinuirano ispravno funkcioniranje prodanih predmeta.

Proizvodi - osim ako nisu navedeni - izrađeni su za uredsku i kućnu upotrebu. Odgovornost vlasnika je osigurati potrebne parametre za pravilno funkcioniranje (na primjer: napajanje, pravilno hlađenje, čišćenje, toplina, vlaga, pravilna instalacija).

Jamstveni kurir je Artorange Kft. vlastita usluga, znači da se proizvodi koji se kupuju kućnom dostavom prevoze ugovorenim kurirom, bez naknade, u slučaju mogućih kvarova. Predmeti će biti poslani u njihove odgovarajuće servisne centre, a nakon završetka postupka jamstva, oni ga prenose natrag. (Ako je rezultat postupka proizvod, a zahtjev za jamstvo je prihvaćen.)

3 dana nakon isporuke, besplatni Jamstveni kurir ne može se zatražiti ako proizvođač proizvoda ima međunarodni servisni centar (Appleovi proizvodi za sada samo) i jamstvo se može zatražiti u istoj državi. U većini slučajeva pisači, monitori i mobilna računala imaju takve servisne centre koji nude svoje kurire ili ugovorene. Pozivanje na ove usluge može eksponencijalno smanjiti vrijeme jamstvenog postupka. Ovi proizvodi obično dolaze s jamstvenim dokumentima vlastitih proizvođača i imaju navedene brojeve telefona središnjeg servisa ili se mogu dobiti više kontaktnih podataka ako se Klijent elektronički registrira. Kopija fakture obično je potrebna za jamstveni zahtjev. Drugi izvor informacija je naša rma@iponcomp.hr adresa e-pošte u slučaju da klijentu trebaju dodatne informacije.

Zahtjev

Jamstveni kurir možete zatražiti na našoj stranici, ispod.

Jedan zahtjev vrijedi samo za jedan predmet. U slučaju da postoji više predmeta koje treba poslati, potrebno je naručiti kurira za svaki dio. Razlog je taj što za svaki predmet iste vrste može biti različit rezultat. Važno je da ne šaljete proizvode koji nisu navedeni u zahtjevu. Mi i klijent ne možemo garantirati njegovu prisutnost i oštećenja u prijevozu (neto će biti registriran po dolasku) i poništićemo uslugu.

U slučaju da postoji više predmeta koji se šalju natrag, svaki od njih treba proći kroz obrazac zahtjeva Jamstveni kurir. Ako je proizvod kompletno sastavljeno računalo, može se zatražiti s imenom konfiguracije (Vrsta proizvoda / Broj proizvoda) i brojem računa.

Opis kvara

Najvažnije je da pretpostavljeni kvar bude što detaljnije opisan i jasan. Moramo znati prirodu kvara (npr. Ne pokreće se, pruga, klikne itd.), Ali ne s profesionalnom točnošću: nije važno spominjati točnu komponentu koja ne radi. U slučaju zamrzavanja, ponovnog pokretanja (operativni sustavi, pokrenuti softver, korištene hardverske komponente) opis će ubrzati postupak. Opis greške je ograničen. Ne ponavljajte podatke navedene u obrascu u opisnom polju (npr .: serijske serije, nazive proizvoda, datum kupnje).

Proizvod će se testirati kako je opisano u opisu. "Polomljeni", "loši", "nisu dobri", "neupotrebljivi", "ne rade", "ne rade zadovoljavajuće", "ne znam" i slični opisi će odgoditi postupak ili ako greška ne postoji, sa sobom mogu donijeti naknadu za testiranje. Stavke koje ne sadrže opis, poništiće uslugu.

Neispravnost će se smatrati prijavljenom nakon predočenja garancijskog papira i računa, što znači da je artikl identificiran i obaviješteni smo.

U okviru postupka garancije, stvari i dokumenti poslani Artorange Kft. Postat će njegovo vlasništvo. Ove se ne mogu vratiti klijentu.

Jamstvo se ne odnosi na modificirane predmete, tako da će kvar postati tvrdi.

b

U postupku garancije ne koristite originalni račun ili garancijski papir. Kopija će biti dovoljna, osim u slučajevima koji su posebno traženi.

U paketu se nalazi 1 svaki primjerak dokumenta. U slučaju da proizvod ima garancijski dokument proizvođača, potrebno je uključiti i ORIGINAL (npr. Monitore, prijenosna računala, pisače itd.).

Ambalaža

Neispravni artikl mora biti zapakiran sa svim komponentama, ambalažom, dokumentima i svim ostalim uz što se isporučuje. Imajte na umu da pakiranje treba biti načinjeno tako da kurirska naljepnica ne dodiruje originalni paket proizvoda, kako bi se zaštitio od eventualnih oštećenja tijekom transporta. U slučaju više od jednog predmeta, treba ih pravilno razdvojiti kako bi ograničili štetu koju mogu načiniti jedni drugima ili od bilo kakvih vanjskih čimbenika.

Za štete nastale nepropisnim pakiranjem ne odgovaramo. Praktično je zadržati originalnu ambalažu u kojoj je proizvod stigao. Može se vratiti i poslati s njom. Paketi koje pruža kurirska ili poštarska usluga nisu dovoljni za idealnu zaštitu.

Molimo vas da svaki put koristite robusno rješenje za pakiranje, a to je odgovornost klijenta. Kurir ne smije imati odgovornost za provjeru sadržaja ili ambalaže. Ako je potrebna pomoć u vezi s pakiranjem, rado ćemo vam pomoći. Ako konfiguracija nije bez CPU hladnjaka kojeg je osigurao proizvođač, trebalo bi je pakirati s dodatnom pažnjom. To se može učiniti lijepljenjem (npr. Stiropora, spužva, valjani papir) ili demontažom hladnjaka i uključivanjem u pakovanje ili u drugom čvrstom.

Paket treba riješiti na sljedeći način:

Artorange Kft., 1134. Budimpešta, Tüzér utca 13.

Povratak i rokovi

Predmeti prikupljeni jamstvenim kurirom obično stižu u roku od 1-7 dana u Artorange Kft., Ovisno o praksi kurira. Postupak garancije izračunava se nakon tog razdoblja.

Predmeti poslani putem Jamstvenog kurira šalju se putem iste usluge. Kurir ne isporučuje promjenu ili zamjenski proizvod kada preuzme proizvod.

Jamstvena usluga je usluga udobnosti . Da biste zatražili jamstvo ne trebate koristiti ovu uslugu. To možete učiniti i po svom volji. Možete koristiti Jamstveni kurir da biste bili sigurni da će proizvod stići u jamstvenom roku. 3 dana prije isteka jamstva usluga neće biti dostupna. Predmeti se mogu poslati na drugi način.

U slučaju valjanog jamstvenog zahtjeva, usluga je besplatna, u slučaju ako se smatra drukčijim, troškovi prijevoza u protuvrijednosti od 6 EUR. Koristite uslugu s odgovornošću i samo ako je kvar valjano jamstveno pitanje i nije posljedica nepravilne uporabe.

Informacije o proizvodu

Ako memorijska kartica ne radi ispravno na nekom vanjskom (ne PC) uređaju, trebat će nam točan proizvod dotičnog tipa, uz opis pogreške.

U slučaju problema s memorijom, potrebna nam je točna vrsta CPU-a. U slučaju memorijskih setova, ako se identificira neispravan, trebate napomenuti u opisu, kako biste ubrzali postupak jamstva.

Plastična zaštita LGA i modernijeg CPU utikača MORA biti postavljena na utičnicu. Jamstvo ovisi o njegovoj prisutnosti.

U slučaju tonera, uloška itd., Treba navesti testnu stranicu.

Što se tiče svih matičnih ploča: stražnja ploča MORA biti poslana uz paket (mala metalna stražnja ploča) poništava postupak jamstva i bez njega se ne može poslati. Važno je biti upakiran s matičnom pločom. To može prouzročiti štetu koja će poništiti jamstvo!

Monitori s greškama Piksela trebaju sadržavati opis mjesta (npr. Gore desno) i vrstu mrtvih piksela (npr. Svijetlo plava na bijeloj pozadini, bez crvene boje itd.)

Da biste zatražili Jamstveni kurir, prvo se prijavite!
Ako još niste registrirani korisnik, registrirajte se na Registracija