Shop meni

RASKID UGOVORA U ROKU OD 14 DANA

iPon / Otkazivanje u roku od 14 dana RASKID UGOVORA U ROKU OD 14 DANA

Otkazivanje narudžbe

1.1. Na temelju Vladine uredbe 45/2014. (II. 26.) o detaljnim pravilima ugovora između Potrošača i Davatelja usluga, Kupac koji se kvalificira kao Potrošač ima tzv. pravo na odustanak od ugovora u slučaju kupnje i prodaje proizvoda, odnosno pravo na raskid ugovora u slučaju pružanja usluge, u slučaju narudžbe izvršene putem interneta ili telefona. Na temelju toga, Kupac koji se kvalificira kao Potrošač (fizička osoba koja djeluje izvan okvira svoje profesije, samostalnog zanimanja ili poslovne djelatnosti) može odustati od ugovora sklopljenog na temelju Općih uvjeta poslovanja (ako se ne podudaraju: od primitka/puštanja u rad proizvoda) u roku od četrnaest dana bez navođenja razloga, ili može raskinuti ugovor bez navođenja razloga.

1.2. Pravo potrošača na odustajanje ili raskid ugovora

(a) jasnom izjavom u tom smislu; ili

b) možete ga ostvariti pomoću sljedećeg online predloška izjave:

Izjava o povlačenju

Molimo Vas da proizvod pošaljete na adresu 1134 Budapest Tüzér u. 13. Hungary bzajedno s izjavom o otkazivanju.

1.3. Potrošač ostvaruje svoje pravo na odustanak ili raskid ugovora

a) u slučaju ugovora o prodaji proizvoda

aa) proizvod,

ab) pri kupnji i prodaji više proizvoda, ako se pojedinačni proizvodi isporučuju u različito vrijeme, zadnji isporučeni proizvod,

ac) u slučaju proizvoda koji se sastoji od nekoliko lotova ili komada, posljednja isporučena lota ili komad,

ad) ako se proizvod mora redovito pružati unutar određenog razdoblja, prva usluga,

od datuma primitka od strane potrošača ili treće strane koju je on odredio, a koja nije prijevoznik;

b) u slučaju ugovora o pružanju usluga, od dana sklapanja ugovora

Možete ga vježbati unutar četrnaest dana.

1.4. Pravo na odustajanje od ugovora i pravo na raskid ugovora smatrat će se iskorištenima u roku ako Potrošač pošalje svoju izjavu prije isteka gore navedenog roka.

1.5. Ako Potrošač odustane od ugovora, dužan je odmah, a najkasnije u roku od četrnaest dana od dana obavijesti o odustanku, vratiti proizvod ili ga predati Pružatelju usluge ili osobi koju je Pružatelj usluge ovlastio za preuzimanje proizvoda. Izravni trošak vraćanja proizvoda snosi Potrošač.

1.6. Potrošač može biti odgovoran za bilo kakvo smanjenje vrijednosti proizvoda samo ako je do njega došlo zbog upotrebe koja prelazi onu potrebnu za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja proizvoda.

1.7. Stranke se slažu, a Potrošač se izričito slaže, da će Pružatelj usluge vratiti svu uplaćenu naknadu Potrošaču u roku od 14 dana od saznanja o odustajanju ili raskidu ugovora, na isti način kao i načinom plaćanja koji je Potrošač koristio, osim ako Potrošač izričito ne pristane na korištenje drugog načina plaćanja; Potrošač neće snositi nikakve dodatne troškove kao rezultat korištenja ovog načina povrata. U slučaju kupnji izvršenih s vaučerom - podložno gore navedenom - Pružatelj usluge će vratiti dio kupovne cijene plaćene vaučerom izdavanjem novog vaučera.

1.8. U slučaju ugovora o prodaji proizvoda, Davatelj usluge može zadržati iznos koji se vraća Potrošaču dok Potrošač ne vrati proizvod ili nedvojbeno dokaže da je proizvod vraćen.

1.9. Potrošač ne može ostvariti pravo na odustajanje i raskid ugovora

a) u slučaju ugovora o pružanju usluge, nakon što je cijela usluga izvršena, ako je Pružatelj usluge započeo s izvršenjem uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača i potrošač je potvrdio da će izgubiti pravo na raskid ugovora nakon što je cijela usluga izvršena;

b) u vezi s proizvodom ili uslugom čija cijena ili naknada ovisi o mogućim fluktuacijama na financijskom tržištu na koje Davatelj usluga ne može utjecati, a koje se mogu dogoditi tijekom razdoblja otvorenog za odustajanje i korištenje prava na raskid;

(c) u slučaju neprefabriciranog proizvoda koji je proizveden prema uputama potrošača ili na njegov izričit zahtjev, ili u slučaju proizvoda koji je jasno prilagođen potrošaču;

d) za proizvode koji su kvarljivi ili imaju kratak rok trajanja;

e) u slučaju zatvorenog proizvoda koji se ne može vratiti nakon otvaranja nakon isporuke iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, npr. proizvodi koji dolaze u dodir s tjelesnim otvorima (npr. slušalice, električne četkice za zube, oralni irigatori), kozmetički proizvodi, proizvodi za njegu kose i kože koji dolaze u dodir s površinama tijela;

f) u odnosu na proizvod koji je, zbog svoje prirode, nerazdvojno pomiješan s drugim proizvodima nakon isporuke; (npr. to uključuje i ekstrakciju tinte za pisač);

g) u odnosu na alkoholno piće čija stvarna vrijednost ovisi o tržišnim fluktuacijama na način na koji Pružatelj usluge ne može utjecati, a čiju su cijenu stranke dogovorile prilikom sklapanja ugovora o prodaji, međutim, ugovor se smatra ispunjenim tek nakon tridesetog dana od sklapanja;

h) u slučaju ugovora s Pružateljem usluga gdje Pružatelj usluga posjećuje potrošača na izričit zahtjev potrošača radi obavljanja hitnih popravaka ili radova održavanja;

i) u pogledu prodaje i kupnje zapečaćenih audio ili video snimaka i kopija računalnog softvera, ako je potrošač otvorio ambalažu nakon isporuke; upotrijebio je aktivacijski kod;

j) u odnosu na novine, časopise i periodične publikacije, osim ugovora o pretplati;

k) u slučaju ugovora sklopljenih na javnoj dražbi;

l) u slučaju ugovora o pružanju smještaja, osim usluga stanovanja, prijevoza, najma automobila, cateringa ili usluga povezanih s aktivnostima u slobodno vrijeme, ako je ugovorom određen rok ili vremensko ograničenje;

m) u vezi s digitalnim podatkovnim sadržajem pruženim na nematerijalnom nosaču podataka, ako je Davatelj usluge započeo izvršenje uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača, a potrošač je istovremeno izjavio da potvrđuje činjenicu da gubi pravo na odustajanje ili raskid ugovora nakon početka izvršenja.

Nazad na vrh stranice