Garancioni kurir

Proizvod nam možete brzo i jednostavno vratiti ispunjavanjem donjeg obrasca. Za korištenje usluge trebate se samo registrirati.

U slučaju povlačenja

Nakon slanja usluge, poslat ćemo kurira na navedenu adresu da preuzme proizvod u navedeno vrijeme i vrati nam ga.

Isporučeni proizvod sa svim dodacima vratite u originalno pakiranje, a zatim zapakirajte originalno pakiranje na način da naljepnice koje je zalijepio kurir ne završe izravno na pakiranju proizvoda i da će paket zaštititi od mogućih fizičkih oštećenja. U slučaju više proizvoda, pazite da su pravilno razdvojeni kako ne bi mogli oštetiti.

Ne možemo biti odgovorni za bilo kakvu štetu nastalu nepravilnim pakiranjem proizvoda. Stoga je praktično zadržati ambalažu u kojoj je proizvod primljen i vratiti ga. Preporučujemo korištenje dvostrukog kartona ili materijala koji dodatno popunjava prostor, kao i fleksibilne unutarnje obloge za zaštitu robe. Niti najlonska torbica koju je dostavila kurirska tvrtka niti omotnica, čak i ako je obložena mjehurićima, ne pružaju dovoljnu zaštitu. Kurir nema pravo niti obvezu provjeravati sadržaj paketa s tim u vezi. Ako trebate savjet oko pakiranja, naši kolege će vam pomoći. Ako konfiguracija nije opremljena CPU hladnjakom koji je osigurao proizvođač procesora, mora se osigurati siguran transport. To se može učiniti podupiranjem (npr. spužvom, stiroporom ili čak zgužvanim papirom - obično najpraktičnije za bočnu stranu kućišta) ili uklanjanjem hladnjaka i pakiranjem u ili pored konfiguracije, također pravilno.

Po povratu proizvoda (u roku od 3-5 radnih dana od otpreme), cijena proizvoda će biti vraćena kako je navedeno. 

Hvala vam na razumijevanju i pomoći!

U slučaju jamstveni problema

Nakon narudžbe usluge, poslat ćemo kurira na navedenu adresu da preuzme proizvod u navedeno vrijeme i vrati nam ga. Molimo unesite tražene podatke, dobro zapakirajte proizvod i stavite kopiju računa u paket radi lakše identifikacije. 

Omatanje 
Ne možemo biti odgovorni za bilo kakvu štetu nastalu nepravilnim pakiranjem proizvoda. Stoga je praktično zadržati ambalažu u kojoj je proizvod primljen i vratiti ga. Preporučujemo korištenje dvostrukog kartona ili materijala koji dodatno popunjava prostor, kao i fleksibilne unutarnje obloge za zaštitu robe. Niti najlonska torbica koju je dostavila kurirska tvrtka niti omotnica, čak i ako je obložena mjehurićima, ne pružaju dovoljnu zaštitu. Kurir nema pravo niti obvezu provjeravati sadržaj paketa s tim u vezi. Ako trebate savjet oko pakiranja, naši kolege će vam pomoći. Ako konfiguracija nije opremljena CPU hladnjakom koji je osigurao proizvođač procesora, mora se osigurati siguran transport. To se može učiniti podupiranjem (npr. spužvom, stiroporom ili čak zgužvanim papirom - obično najpraktičnije za bočnu stranu kućišta) ili uklanjanjem hladnjaka i pakiranjem u ili pored konfiguracije, također pravilno. 

Opis greške 
Molimo Vas da budete precizni i sažeti u opisu navodne pogreške. Zanima nas fenomen kvara (npr. ne uključuje se, pruge, klikovi itd.), ali ne s inženjerskom točnošću: nije potrebno navesti točan dio na proizvodu. U slučaju zamrzavanja ili ponovnog pokretanja, opis uvjeta (operativni sustav, pokrenute aplikacije, hardverske komponente korištene tijekom zamrzavanja) ubrzava administraciju. Prostor dostupan za tekst je ograničen. Molimo nemojte ponavljati gore navedene podatke (npr. serijski broj, naziv proizvoda, vrijeme kupnje). 

Proizvod će biti testiran kako je opisano u opisu pogreške. "Pokvareno", "loše", "nije dobro", "neupotrebljivo", "pokvareno", "ne radi", "ne znam" i slični nepotpuni opisi pogrešaka povećavaju vrijeme administracije ili može rezultirati postojanjem pogreške u nametanju naknade za testiranje. Usluga je nevažeća za proizvode poslane bez opisa pogreške. 

Smatra se da je kvar prijavljen od trenutka kada je proizvod identificiran i mi smo obaviješteni o navodnom nedostatku.

Jamstvo se ne odnosi na proizvode koji su izmijenjeni u svrhu utvrđivanja je li proizvod pokriven jamstvom.

Dokumentacija
Stavite 1 do 1 primjerak jamstvenog lista i računa na pakiranje proizvoda. Ako proizvod ima zasebnu oznaku jamstva proizvođača (npr. monitori, prijenosna računala, pisači itd.), dostavite original.

Povrat i rokovi
Proizvodi primljeni u sklopu usluge Garancioni Kurir bit će poslani iPonShop GmbH u roku od 3-5 radnih dana. Odavde se računa vrijeme administracije, odnosno od trenutka ulaska u sustav.
Proizvodi koje šalje Garancioni Kurir  također će vam biti vraćeni kurirskom službom nakon jamstvenog postupka. Kurir neće dostaviti zamjenski proizvod po primitku.

Garancioni Kurir  je praktična usluga. Nije ga potrebno koristiti za administraciju jamstva. Kada koristite uslugu Garancioni Kurir, pobrinite se da proizvod stigne prije isteka jamstvenog roka.

U slučaju opravdanog prigovora na kvalitetu, naša usluga Garancioni Kurir je besplatna, ako se pokaže da je proizvod besprijekoran, naplaćujemo dostavu od 10 EUR bruto, stoga u svoju korist koristite ovu uslugu samo ako ste sigurni u nedostatak i razlog za to, a ne zlouporaba.

Specifične informacije o proizvodu 
Ako ne radi ispravno na vanjskom (tj. ne-PC) uređaju, navedite TOČAN tip uređaja pored opisa pogreške.

U slučaju upravljanja memorijom, molimo navedite procesor s kojim je došlo do greške. U slučaju memorijskog kompleta - ako ste primijetili koji je neispravan - označite ga, to će ubrzati proces administracije jamstva.

Obavezno zamijenite plastični poklopac koji štiti utičnicu procesora na matičnim pločama LGA socketa, to je preduvjet za administraciju. 

U slučaju jamstva za uložak, toner, bubanj, glavu, priložite testnu stranicu.

Odnosi se na sve matične ploče: stražnji poklopac se mora vratiti (mali metalni poklopac za ugradnju u kućište) jer je neophodan za pravilnu ugradnju i bez njega administracija nije moguća. Važno je da ga ne pakirate s matičnom pločom, jer može uzrokovati oštećenje i poništiti vaše jamstvo! 

Za ovu vrstu monitora s jamstvom piksela navedite mjesto pogreške (npr. dolje lijevo) ili pogrešku (npr. plava, bez crvene).

Da biste zatražili Jamstveni kurir, prvo se prijavite!
Ako još niste registrirani korisnik, registrirajte se na Registracija